Doğumdan sonra bende de oluştu doktora gittiğimde procto glyvenol diye bir fitil verdi kayısı kurusu, kuru incir yedim sürekli hamur işinden uzak durdum kabız olmamaya çalıştım bu arada da fitili kullandığım için çok şükür şu an iyileşti sayılır bu arada emziriyorum ve doktor emzirirken krem kullanmamamı önerdi kremler kana geçiyor o da sütü etkiler dedi