9 ay oldu dogum yapalı bugün gittim doktora enfeksiyon dedi 9 ay sonra enfeksiyon olur mu olmaz gibime geliyor pişik gibi sanki tabi doktor iyisini bilir ama bana öyle geliyor bu arada kızarıklık var birde bazen koku geliyor antibiyotik verdi 2 tane birde batikon 4 gün boyunca orayı silcem onunla. Var mı böyle geçiren