Beyzaby16 öncelikle geçmiş olsun .🌸🌸 Bizim doktorumuz 1 numara büyük bez kullanın demişti sadece bardak çocuğu rahatsız ediyormuş çünkü. Birde ben verilen antibiyotik dışında ekstra olarak bezi her açtığımda kantaron yağı damlattım o daha hızlı iyileştirdi gibime geliyor ilk zamanlar az az kanama olabiliyor bu normal. Bende 3 hafta oluyor nerdeyse sünnet ettireli ilk 2 hafta ara ara çok olmayacak şekilde kanaması oldu ama bu hafta daha iyiyiz elhamdulillah hiçbir sıkıntı yok dikişler de atıyor yavaş yavaş 🤭🌸