Deletedmom55 Kızlar doktora da götürdük damla verdi geçmedi gözyaşı kanalları tıkalı geçer dedi bu çapak mı iltihap mı var mı yaşayan
Gizemmyigit Deletedmom55 bende şimdi böyle post açtm cnm hatta sen yazdın bana dmi? Seninki enfeksiyon gibide duruyor. Benm kızımda böyle olmuştu antibiyotikli damla kullandık. Şimdi bu kdr ıslak çapak olmuyor ama sürekli gözünden yaş akıyor
Tugba94_yk Deletedmom55 merhaba uyanınca oluyor değil mi yeğenimde de aynısı olıyordu göz pınarları tıkalıymış operasyon geçirdi
Nur21 Deletedmom55 benim bebeğiminde öyle çay la sildim geçti 3 günde. Çay soğuduktan sonra pamukla sil yan etkiside yok
Bilgebugra Deletedmom55 doğduğundan beri öyle bizim bu 2. Damla ama geçmiyor sürekli siliyorum 1 yaşına kadar geçmesini bekliceksiniz dedi yaşını doldurunca geçmemişse ufak bi operasyonla açıyorlarmış
[silindi] Deletedmom55 çapak canım enfeksiyon kaynaklı olabilio. Benim oğlumun gözüne yaprak kaçmıştı ondan enfeksiyon kapmış böyle oluyordu. Antibiyotikli damlayla geçti
Oznurozer Kanalları tıkalıdır ve 1 yaşına kadar anca düzeliyor. Bi masaj var gösterdimi doktorunuz bilmiyorum sürekli yapmanız gerekiyor onu. 7-8 aylıkkende birden bire kesiliyor
Oznurozer Deletedmom55 hiç düzelmiyor gibi olur ama birden bire kesiliyor sonra yeterki ihmal etmeyin masajı
Ayseeyk Geçmiş olsun öncelikle. Bizde de olmuştu göz doktorumuz moxai diye göz damlası verdi ve iki güne geçmişti inşallah sizede iyi gelir ama ihmal etmeyin mutlaka doktora gösterin