NaimeYilmaz Merhaba hanımlarr Sonunda ne alıcağıma karar verdim fakat yorumlarınız benim için kıymetli.. Her konuda iyi bir alet olduguna emınım fakat ateş ölçmede hiç yanlışlık gözlemlediniz mi? Temassızların genel şikayeti bu o yuzden sızlere danısmak istedim şimdiden teşekkürler 🌸🌸
Alminam NaimeYilmaz Ben kullanıyorum medisana ama aynı kod mu bilmiyorum şu zamana kadar bi sıkıntı yaşamadık doğru ölçüyor hem de koltuk altı olandan var ikisi de aynı ölçüyor
DerenGrkemYetiker NaimeYilmaz canım biz kullanıyoruz. Ölçümleri çok hassas ve tutarlı. Sadece ateş değil, yıkanma suyu sıcaklığı ve oda sıcaklığını da onunla ölçüyorum. Kesinlikle tavsiye ederim 10 yıl garantisi zaten yeter.
NaimeYilmaz Alminam ebebekte 360 tl olan dmi? Koltu altı var bende de. Ama oğlum çok hareketlı ölçtürmüyor 🤷♀️
Zeynepeymen NaimeYilmaz cnm 360 a da cok pahalı bence 4 sene once kızıma aldm comfort marka 130 liraydı hala kullanıorım ztm hergn cocuklar ateslenmıyor sonucda hastalandıkca kullanıorım daha sonra kapatık kaldırıyorum
NaimeYilmaz Zeynepeymen dedesi sponsor oldu canm sorun yok😊 ben bı yerde 234 buldum omu dıe sordm sadece orası cok oahalı gercekten