filizzz8 Arkadaşlar bebeğim 2 aylık olucak.Gobegi düştükten sonra göbek fıtığı oluştu.doktorumuz kendiliğinden geçeceğini söyledi.Bebeginde göbek fıtığı olanlar ne zaman geçti bilgi verir misiniz
Hanifeelif Benim oğlum da doğduğunda göbeği düştükten sonra göbek fıtığı var Doktor dedi bayağı şişti 2,5 aylık olduktan sonra göbek fıtığı kendiliğinden geçti
Selina Benim kizimdan hic duzelmedi. Doktor belki duzelir demisti. 3 yasinda suan kizim ocakta gobeginden ameliyat oldu. Cok cabuk toparladi ameliyattan sonra. Simdi duzeldi cok sukur