Kızım 2 yaşında bez istemiyor bu aralar idrarini tutuyor çişim var diyor lazımlığa yapıyor çişini 4 yaşında abisi var büyük ihtimal ondan görüp etkileniyor ben hiç hazır hissetmiyorum.Ama kızım ısrarcı başlayım mı sizce havalar da tam ısınmadı ama ???