Haticekaya1808 Yarın kızım 1 yaşına girecek sizin bebişleriniz girdi mi yaşına sendrom geldi mi neler var analar anlatın bakalım 🤣🤣 bu arada hala koltuktan tutunup yürüyoruz ve sadece alt iki dişimiz var 😅
Kubraulku Haticekaya1808 ben böyle bir değişim görmedim sadece bu kadar söylüyorum rabbim hepimize güç kuvvet versin inşallah analık zor 😂
Merveeemeeliss Haticekaya1808 biz de 13 aylığız yürüyor fakat öyle böyle bir hırs daha yok koşa koşa heryeri dağıtıyor 😂😂 istediği olmadımı bağırıp çağırıyo bu bir atak veya sendromsa çabuk gitsinn😂