Dr yazmıştı bana ama reçetede bebeği sütten kesmeniz gerekebilir gibi bir ibare vardı yan etki yapabilirmiş o yüzden kullanmadım çünkü 1000 mg dı dr ben emzirdiğimide söylemiştim büyük ihtimal unuttu yazdı neyse o riski göze almadım içmedim bitki çayı içtim