Busra9554 Bus1903 şaşırdım valla bizde ne tahlil ne bişey. Çocuk cerrahisine gösterdim direk kesti. Hastaneden hastaneye fark var demekki.
herhangibiranne_ Ayse001 dudak bağı ve dil bağı benzer birsey mi bilmiyorum ama bizde altta dil bağı vardı daha 1 aylıkken 2 saniyede kesti doktor götürdüğüm gibi 2 dakika ağlama çok hafif bir kanama oldu geçti.
Busra9554 herhangibiranne_ çok ince deri dedi zaten doktor kesti hemen. Şaştım kaldım bende öyle. Ama iyi de oldu yani.
Ayse001 Quadera aldırdınz mı tam anlayamadım . Bide doktorunuz kimdi . Geliriz biz de istanbul a napalım
Quadera Ayse001 aldırmadım. Kendi doktorumuz şimdilik gerek yok dedi. Ama dişçiye de sor dedi. Ben dişçiye gideceğim ona göre karar vereceğim. Eğer dişçi gerek yok derse 2 yaş civarı kestireceğim. Ama her türlü kestireceğim sadece zamanı için soracağım
Ayse001 Quadera bende bu hafta araştırmada olacağım . 2-3 doktor buldum bakalım görüşeceğim hepsiyle .
Ayse001 Quadera tabiki veririm vermezmiyim . Sizde bişi öğrenirseniz bana da haber verin . Çok çıkmazda kaldım .