1 sene emzirdim ama sabah akşam gece mememde uyurdu sadece meme ağzında sabaha kadar öyle uyurdu. Maalesef memem çok deforme oldu ucu bile buruş buruş çok kötü sarktı. Kendimi hiç iyi hissetmiyorum eşime bile göstermek istemiyorum utanıyorum. İkinci çocuk düşünmediğim içinde meme estetiği olmak istiyorum. Aranızda bu konu hakkında bilgisi olan var mı? Süreç çok mu zor?