Yesodiyorlar Taneli olması normal bağırsakları henüz gelişmedi onlar bir süre sonra kaybolacak zaman geçtikçe sıvı olmasıda normal büyüdükçe kıvam alır ama sıvı derken su gibi mi ?
Yesodiyorlar Su gibi olması ishal anlamına gelmiyor bağırsakları az çalıştığı için olabilir ama yanlış yönlendirmek istemem bir doktoruna sormanızda fayda var 🙏🏻 susam tanesi gibi taneler olması çok normal ama bağırsakları geliştikçe onlar kaybolacak ☺️