Kızlaaar çok korkuyorum bebeğim ameliyat olabilir yarın muayenemiz var. Bana çok bağlı nasıl ameliyata göndermem uyanınca hemen beni görebilecek mi beni görmezse çok ağlar. Ben nasıl dayanırım. Genel anestezi ağır gelir mi solunum sıkıntısı vardı kuvezde kaldı doğunca. Kafamda bi ton sorular. Bu ameliyatı yaptıran var mı süreç nasıl ilerliyor ?