Kızım şuan 8 ay 10 günlük. Benim doğum kanamam tam 25 gün sürdü. Bir ay’a tamamlansın dedim 5 gün daha bekledim damla damla geldi o 5 günde de. Tam 1 aylıktım temizlendim. Birdaha da gelen giden olmadı. Kendimi çok şiş hissediyorum. Yapmam gereken bir şey var mı, kimisi hemen gelir, kimisi yıllar sürer bunu biliyorum ama ben artık sökülmesini istiyorum.