Kızlar 25aylik.oglum eline bişi alıp asla yemiyor ben yedirirkende aç olsa bile bin dereden su getirir gerçekten yoruldum eline bir kek versem asla yemez sadece oynar atar.eline ver alışır dienlere baştan diyim alışmadi çok üzgünüm.Cokda yabani hicbi çocukla oynamak istemez parkta çocuk yoksa oynar varsa asla oynamaz bu şekilde olup düzelen varmı konusmasida yok çok yıprandım hem iş hem böle olması oğlumun 10sene birden yaşlandim sanki