kızlar 1 kac gündür kabızlık yaşıyorum 1 aylık bebegim de 3 gündür kakasınında zorlanıyor günde 3 kere kaka yapardı fazlasıda olurdu şimdi 1 kere yaptı ve gazla az az cıkartıyor ve ıkınırken aglıyor zorlanıyor cıkartamıyor karnı cok gurulduyor ne yapacagımı bilmiyorum artık fikri olan var mı oglum kolik ve gaz sıkıntısı yaşıyoruz yeni gaz damlasına gectik 2 gündür metsil veriyoruz o yapar mı of gerckten kendimi yetersi hissediyorum bakamıyormuyum cocuguma 😭