PatronBebek Valla devlet kiracıdan yana mı? Kiracı devletten yana mı? Ev sahibi devletten yana mı? Bilemiyorum.🤔 Ama şöyle bir gerçek var ki Türkiye’de nüfus yoğunluğu var. Ee haliyle barınma ihtiyacıda çok fazla oluyor. Evet dairelerden oldukça fazla ama bu denklem çözülemiyor. Yani bu durumda ev sahiplerinin gözü dönmüş durumda. Haberlerde her akşam 2-3 tane kiracı-ev sahibi kavgası izliyoruz. Ölen ya da öldürülenlerde olabiliyor. Yani ev sahibi çıkartıp evini daha yüksek kiraya verebilmek için elinden geleni yapıyor. Bu arada kiracı seçmiyor, kim daha yüksek verirse ona dairesini veriyor. Suriyeli, Afganistanlı vs. fark etmiyor yani.