Herkese merhaba bebegimde burun tıkanıklığı var 18 aylık şuan. kan tahlili yapıldı temiz çıktı kulak burun boğaza götürdüm Bi sorun yok alerji ilacı kullanıyorum yaklaşık 2 haftadır ama hala devam ediyor aylardır gunde defalarca serum fizyolojik ile acıyorum artık kaçıyor bebegimde bende artık sinirlerimiz yıprandı varmi bizim gibi olan veya fikri olan ne yapabilirim. Dişlerinden kaynaklı olduğunu düşünüyorum ön dişleri çıktığında salyasiyla beraber burnu da hep akıyordu tıkanıyordu. Arkadaki dişler patladı daha yoğun tıkanıklık yaşıyor bebegim. Bu sadece benim fikrim gozlemledigim kadarıyla ne yapacağımızı şaşırdık. Burun tıkanıklığı gelişiminide etkiliyormus doktor söyledi kilo alımı falan da durdu. Varmi tavsiyesi olan şimdiden teşekkür ederim🙏🙏