İyi akşamlar. Bugün bebeğim tam 2 aylık tükmüğü ve emdiği süt genzine kaçıyor nefes almada zorlanıyor ters çevirip sırtına vurunca düzeliyor ama tedirginim. Bide süt bazen burnundan çıkıyor reflü olabilir dedi doktor, tükürüğü de çok oluyo köpürüyo bide sürekli kusuyo hastaneye götürmeye korkuyorum. 21 günlükken covid oldu yoğun bakımda yattı bir hafta korkuyorum tekrar ayrı kalmaya sizlerde böyle durumu olan var mı?