123-dem aynı şeyi biz de yaşıyoruz.
Ya diş ya da ek gıdaya geçiş sonrası kabızlık ve gaz sorunu oldu , ondan diye düşünüyorum.
Bazen yarım saatte bir, bazen saatte bir ağlayarak uyanıyor. Bazısında emiyor bazısında emmiyor. Emmezse kucağımıza alıyoruz hemen susup uyuyor. Uykular haram oluyor.