Meltemak90 Merhaba,oğlum 2 aylık ve birkaç haftadır yüzü isilik gibi bişey oldu.hem kızarık pütürlü hem de baya kuru bi cildi var.alerjik bi durum yoktur değil mi? Ne yapmak gerekiyor önereceğiniz krem var mı sevgili tecrübeli anneler ??!
babyandmoms Meltemak90 ılık suyla her gün yıkamanız bepntholle nemlendirmenizi öneririm doktorumuz öyle söylemişti hemen geçti bir de sentetik yünlü kıyafetlerden kaçının koton pamuklu tarzı giydirin
Loran Meltemak90 benim oğlumda da var doktor öpülmekten oluyor demişti egzamaymış krem verdi sürünce geçiyor
yildizcihan babyandmoms benimde kiziminda ayniydi dermatit cikti doktora goturdum yoksa cogaliyor doktorun verdigi krenle gecti ama yuzunde degil ara ara vucudunda cikio geri gidiyor
Nurtupu Bepanthol sensiderm kullanın yünlü yelek falan giydirmeyin bıyıklı sakallı insanlarla temas ettirmeyin ve tabiki öptürmeyin. Kızımda çok kötüydü anca böyle geçti atopik dermatit
Meltemak90 Yünlü bi battaniyeyle sallıyoruz o da etkiledi demekki,dikkat ediyim bunlara..çok teşekkürler