Yenidoğanlarda emzirme süresi yoktur canımcım,çünkü yenidoğanlar sadece acıkınca değil korkunca,canları acıyınca,anneciğini özleyince,uyumak için vs emmek isterler.Kendine ne kadar diye bir sınır koyma bebeğinin emmek istediğini sen anlarsın daha çok yeni annesin zamanla çözersin emmek istiyor diye kendin söylersin🤗💜Ama illâ bir rakam duymak istiyorsan en uzun 1-1,5 saati geçmesin,geceleri de en uzun 3 saat diye biliyorum yanlış hatırlamıyorsam