Hanımlar 2. Buçuk ay oldu doğum YAPALI hala terliyorum. Bildiniz gibi değil gece gündüz kafam boynum. İğrneç gibi kokuyorum her ğün yıkanıyorum ama kokuyorum lohusalıkta gjçer dendi geçmiyor. Emzirirken daha fazla uyurkende. Hawalar sogudu hala kısa kollu ile geziyorum. Kapalıyım eve biri gelnce kafama yemeni alınca ve ya uzun kollu bisey giyince çıldırıyorum terden... ve koltuk altm hamilelğimde kararmıstı hala geçmedi. Yıkıyorm orayı tekrar kokuyor hemen. Ya neden oluyor