Arkadaşlar merhaba, oğlum 19 aylık artık meme konusu benim için çok zor olmaya başladı Yenidoğandan daha çok emen memesiz uykuya dalamayan bir bebeğim var her gece 3 den 8.30 a kadar meme açık ağzında uyuyoruz ve uykularımız kaliteli değil. Emzirmeyi sonlandırmak istiyorum tamamen kesmeyi denedim 2 gün uyumadı yapamadım. Kademeli yapmaya çalışıyorum ama çok ağlıyor var mıdır bir yolu bir uzmanı fikirlerinizi paylaşır mısınız?