Defnenin-annesii zor değil. Biz 7-8 aylıkken başladık, 10 aylıkken bezi komple bıraktık. Yaz geliyordu sıcaktı. Çocuğunuzun metabolizmasını takip edin. Benimki 1-1.5 saatte çişe çıkardı. Her saat başı çişe tuttum, sonra 1,5 saatte tuttum. Yaparken de “pipi” İngilizce söylerdim yani çiş kelimesini, konuşmayı bilmediği için daha kolay öğrensin diye. Bir de bezini çekerdi sürekli, çıkardım anlattım artık lazımlığa yapılacak diye. Yaptıktan sonra çişini, kakasını gösterdim hep, ondan çıkan bir dışkı olduğunu ve korkmaması için. O şekilde alıştı. 10 ayda geceleri de çişi gelince uyanırdı, gece 3 kez kalkardım çişe tutmak için. Sonra tabi azaldı. Şimdi 3 yaşına yaklaştı, artık geceleri uyanmıyor.