evininannesi Bebeğimin vajinasının iç kısımları doğduğu günden bugüne siyah bütün çocuklarınla öyle sanıyordum o yüzden doktora sormadım neden böyle acaba böyle olan var mı aranızda
benoyleuygungordum_ evininannesi siyah derken esmer insanların daha koyu renk olabilir ama tamamen siyahsa bilemiyorum gerçi çocuk doktorları kontrolde bakıyor bir sorun olsa söylerdi herhalde
evininannesi benoyleuygungordum_ çocuk doktorları burda hiç iyi bakmıyor gerçekten çocuğumun idrar yolu enfeksiyonu olduğunu ben söyledim geçen
Deletedmom_112 evininannesi esmer tenli bir bebekse normaldir, ilk bir kaç ay rutin kontrollerde doktorlar bebeğin vajinasına bakıyorlar o zamanlar herhangi bir şey demedilermi?
Melis1706 evininannesi ic kisminda siyahlik dogduklarinda oluyor o zamanla kayboldu bizim bir doktora danisin isterseniz
_Asilin_Annesi_ evininannesi yenidoğan döneminde muayene esnasında özellikle bezini açıp muayene ediyor doktorlar o zaman söylerlerdi birşey olsa
evininannesi _Asilin_Annesi_ merhaba ben muayeneye götürdüğümde doktor hiç bakmadı oraya gerçi buradaki doktorlar fazla ilgilenmiyorlar
Emine-Des Bebeğiniz esmer tenliyse öyledir benim bebeğimde 4,5 aylık iç kısımları siyah değilde daha koyu renkte dediğiniz gibi. doktor kontrolüde oldu hatta bir problem olsaydı söylerdi içiniz rahat olsun
Emine-Des evininannesi gösterin kesinlikle çünkü yapışıklık olabiliyor özel bölgede bizde biraz vardı bana bez değişimlerinde nasıl yapacağımı falan gösterdi hatta. Bakmaması tuhaf