Benim kizim 3,5 yaşında hic yapmadi bunu ama yeğenim çok yapıyordu surekli uyariyorduk yapma diye çünkü gerçekten kötü bi görüntu insan ne yapacağını şaşıyor çok fazla yapiodu uyara uyara zamanla unutmaya basladi anaokula baslayinca tamamen unuttu. O an hemen başka şeylere yönlendirmek gerekiyor çünkü yapma dedikce israrla yapıyorlar