Bebeğim 5,5 aylık iki gecedir gözü kapalı ağlıyor emzik veriyorum her defasında vermek istemiyorum ama onunla susuyor biraz geçince tekrar ağlıyor yaşayan var mı ne yaptınız neden oluyor ne yapmam gerekiyor geçici bir süreç mi deneyimleyen yazabilir mi