Aysaayigitt Nedirbuyani4022 benimki 9.5 aylık hala 3,4 kere bazen daha fazla uyanıyor ve ağlıyor bende meme desteğini kesmeyi planlıyorum buracıkta bekleyim cevapları
kayraninannesiiii Nedirbuyani4022 2 kere kalkıyor beslenmeye. Memeyi bırakalı bir ay oldu maalesef sütüm yoktu. Mama veriyorum.
Selamcanim Aysaayigitt sen bensin bacım. Bende bekliyorum. Cevap gelirse benide etiketle nolur kskdkdks
Nedirbuyani4022 kayraninannesiiii mama içmeye mi kalkiuor açıkiyor mu acaba mama dışında uyanıyor mu peki
FaaBu Biz mama ile besleniyoruz. Bi ara 1 hafta falan gece uyanmiyordu ama şimdi uyanıyor bir defa saat 5 gibi falan mamasını içip uyuyor geri
kayraninannesiiii Nedirbuyani4022 aynen zaten gözleri kapalı bir şekilde mirildaniyor, mamasini yiyince uykuya geri dalıyor. Uyanma olmuyor yani