asiltonunmommysi
Şöyle söyleyim ben senelerce iPhone kullandım. 2018 senesinde turkcellde işe girince anladım ki iPhone çokta matah bir telefon değilmiş. Markası adı var (bana göre). 5 senedir huawei kullanıyorum. İşletim sistemi hem Android hemde Apple karışımı. Aynı özellikleri var ve fiyat performans ürünü. Şarj ve kamera konusunda bence bir numara. Benim şu an kullandığım 4 gb Ram, nova 10 yanlış hatırlamıyorsam 6 GB Ram e sahip. Ve kamerası çok güzel, y70inde öyle. Huawein bütün modellerinde kamera efsane. Sırf şarj ve kamerası için tercih ediyorum 🤗