Biz çatı katında yaşıyoruz çok sıcak oluyor ve evde fare sorunları oluyor hamam böcekleri oluyor banyo tuvalet kufleniyor ve evi koku sarıyor yani bu evde her türlü hayvan gördüm diyebilirim bayağı sorunlu bir ev aslında o yüzden biz 1000 veriyorduk bugün ev sahibi 3000 yaptı zaten 3 yıllık evliyim 3 yıldır evden çıkmak istiyorum ağlıyorum artık eşim yine de çıkmıyor uygun diye ben bu pislikleri çekiyorum kulağa giren mi dersiniz o siyah büyük hamambocekleri kertenkele fare yani yemek yerken iğreniyorum ilaçlama olayında evde 2 hafta olamamiz gerekiyor gidecek yer yok ne bilim çok sıkıntı