Alppinannesi Diyete girmek isteyen kişilerle birbirimizi motive etmek amaçlı öğün fotoğrafılarimizi paylaşmayı düşündüm varmı katılmak isteyen ve aralıklı oruçla ilgili tavsiyeleriniz yada kilo verenler varsa yorumlarınızı merak ediyorum 🌼
Kayra-moms1 Alppinannesi Ben 10 gündür yapıyorum ama kaçamaklarım çok oldu o yüzden dün 0 dan başladım. Zülalin 4 içecek tarifini de yapıyorum. Sabah 7 8 uyanıyorum öğlen 1 e kadar onları içiyorum 1 de kahvaltı. Akşam 7-8 akşam yemeği. Başka birşey yok. Ekmek hamur tatlı vs de yok tabi. Gün içinde ve gece de yeşilçay kefir soda falan içiyorum. Kararlıyım bakalım sonucu ben de merak ediyorum :)
Acabaymelike Alppinannesi bende başladım yarın öğlene kadar birşey yemeyeceğim instagramda zülalle mutlu günler hesabını takip ediyorum bakalım inşallah hedefim 8 kg
Alppinannesi Kayra-moms1 Zülal kim😁 siz baya donanımlı gibisiniz , kaç kilosunuz ben de başlamak istiyorum ama motivasyon ve istikrar önemli 😓
happymome23 Kayra-moms1 yaa bende baktım şimdi Bayaa motivasyon edici bence birbirimize de destek olabiliriz hiç aslında aklımda yoktu bir gaza geldim yani kilolarımdan rahatsızım ama başlayamıyordum bir türlü
Hayalizlerim Kayra-moms1 bende birkaç gün önce denk geldim zülalin sayfasına onun dediği gibi geç kahvaltıya başladım ama sabah dört içeceği aç karınla midem bulanır diye içmedim sadece limonlu su içtim birde akşam yeşilçay ama sabah içecekleri çoğaltmam lazım 😂
Guzemas Kayra-moms1 Emziryormusunuz zülali bende takip ediyorum yapmakta istiyorum tariflerini ama yararlımı değilmi bilmiyorum 🤦🏻♀️😊
Kayra-moms1 Alppinannesi İnstada zulallemutlugunler var o canım devamlı yağ yakan tarif paylaşıyor çok yapan var onlardan. Hep diyet yapıp bıraktım öncelerde araştıra araştıra öğrendim bişeyler😀 Doğumdan sonra iyice saldı vücudum ve ben çok rahatsızım artık. Kafada bitirdim o şekilde motive ettim kendimi tavsiye ederim☺️
Meva21 Alppinannesi canım ciddi şekilde vermeyi düşünüyorsan bizim gurubumuz var motive olursun hem bir çocuğumuz çok güzel kilolar verdik guruba alabilirim seni
Kayra-moms1 happymome23 Ben de öyleydim inan ki ama artık yeter bi dur dedim kendime çünkü başka türlü olmuyor. En önemlisi de sabır çünkü bu kiloları 1 günde almadık 1 günde de vermeyeceğiz öyle düşün💛
happymome23 Kayra-moms1 ne biliyim ben hep bu kilolarda olunca artık çok umursamıyorum ama bir 60 falan olsam fena olmaz😍
Kayra-moms1 happymome23 Canım ben de 90 kiloyum😀 ama 75 olucam inşallah sen de 60 olursun millet ne kilolar veriyor kııızzz
Kayra-moms1 happymome23 Canım ben emzirmiyorum o yüzden rahatım ama günde 2 bardak şeklinde içiliyor diye biliyorum yine de yanlış olmasın.
Findukezmesi ummuhan_ak bende yarın başlıyorum. Sütüm azalır diye korkuyorum ama yinde de denicem. 163 boy 74 kg. Ya Allah 😅
Kayra-moms1 ummuhan_ak Ben de mola vermiştim hatta motivasyonum gitmişti ama halettim o işi olur öyle arada😀 Allah bi keder vermezse istikrarla devam edeceğim
ummuhan_ak Findukezmesi bol su için üç litreden az olmasın ama emzirirken detoxtan kaçının, bol su meyve bol yeşillik bol bol tuzsuz tarator yiyin havuç süt yapar diye duymuştum, sütü azaltan şey stres iyi olun vucudunuz da iyi olur
cicek87 Findukezmesi sütünüz azalmaz korkmayın😇 2 haftadır aralıklı oruç yapıyorum 5 kilo da verdim şükür 🙏🏻 2 öğünüzde de yeşillik ve 3 lt suyu ihmal etmeyin.küçük bir ara öğün yapabilirsiniz kurumeyve veya kuruyemişlerle😍