Melek-Naz1 doktorumuz bize haftada 2 kez bir öğününde 1 çay kaşığı bebek zeytinyağı koyabilirsin mamasına demişti kaka da sıkıntı yaşarsan demişti çünkü illaki en iyi mama olsada bağorsaklar tam gelişmediği için sindirme anne sütü kadar kolay olmuyor