pinar033 bana göre en zor dönem yürümeye başladıktan sonrası oldu, ama her zorluğa rağmen her anı çok güzel ve özel hele bi yaşını geçsin anne diye koşup yanına gelip, boynuna sarılıp, öpünce insanın ayakları yerden kesiliyor, en güzeli ne kadar zor olursa olsun her anın tadını çıkarmak, inan zaman çok hızlı ♥️