11 aylık bebeğim var. Benimki de ayni sizin gibi. Pazara markete gidince farklı yüzler görüyor, ortalarda bile çığlık çığlığa ağlıyor. Misafirlikte kucağından inmiyor, etrafa ve insanlara bakıp tedirgin oluyor. Bu aylarda normal mi acaba? Ne zaman bu durumu alacaklar bilgisi olan var mı 🤨