Sevvalparslan Sevgili anneler bebeğime yoğurt mayalıyorum ama bu sefer mayam ekşidi bu aralar activa ile çok mayalayan gördüm var mı deneyen annelerim nasıl oluyor ?
Kuzeymomss Sevvalparslan Ek gıdaya başladığımızdan beri activa ile mayalıyorum, oğluma da bize de aynı şekilde
Kardem Sevvalparslan bende mayam olmadığı zamanlar mayalıyorum hatta az önce mayaladım yine. Bir tık daha sıvı oluyo sadece onun dısında bir sorun yok
NoThing2Lose Sevvalparslan onlarda da illaki koruyucu madde var bende ilk başkta onunla mayalı yordum ama artık e bebekten probiyotikli kuru maya var alıp mayaliyorum
NoThing2Lose Sumery aynı activa gibi yumuşak oluyor taş gibi tutmuyor probiyotikli olduğu için galiba