zelis_kaya Merhabalar , bebeğim hipospadias tanısı ile doğdu . Doktorumuz 6.aydan sonra sünnet önerdi ve bende yaptırmak istiyorum . Samsun’da bu konuda iyi olan bir doktor var mı tanıdığınız ?
Yesilkelebek zelis_kaya sünnette değil hiposta iyi bir doktor bulmanızı tavsiye ederim. Çünkü önemli bir ameliyat bizimde o şekildeydi.
Hulyaarslan Benim bebeğimde öğle doğdu çocuk cerrahına götürdük üniversite hastanesi kesinlikle sünnet yapmayın 2 yaşında ameliyat olması gerekli değil çok ciddi bi sorunmuş
1707 Asudan Tuğçe çil iki oğlumun da doktoru büyük oğlumun fıtık ameliyatını yapmisti kendisi şu an özel klinik açtı ancak ameliyatları medicana hastanesinde yapıyor