UmayDuru61 Hanımlar 2 ay 10 günlük kızım var , gün içinde 3-4 kez kakasını yapıyor bu normal mi fazla mi , sutumle birlikte günlük iki kez mama veriyorum 37 haftalık doğduğu için
Eminecak UmayDuru61 bebeğim 5 aylık olana kadar günde 2-3 kez kakasini yapardi. Hiç pişik de olmadı normaldi. Kilosu da güzeldi. Ek gidaya gecmemizle kaka sayisi bazen günde bir kere bazen iki üç gunde bir kereye düştü bi anda.
keskebirazuyusam Yani normal kaka kıvamındaysa sıkıntı olmaz bence, ama siz yinede en azından sağlık ocağına sorabilirsiniz. Sağlık sonuçta
arasegeyilmaz Bence iyi ya, kabızdan iyidir. İyi beslendiği anlamına geliyor. Kakasının rengi normal mi?
UmayDuru61 arasegeyilmaz normal hiçbir sıkıntı yok ama günde dördüncü kakali bezi değiştirince bir problem mi var acaba diye düşündüm
Aysegullllalperen UmayDuru61 canım ,ben 4 .aydan 9 aya kadar enaz 5 tane arada 6 oluyordu, beslendiginin yorumlayabilirsin doktorum öyle söylemişti
Yesodiyorlar UmayDuru61 2 ay 10 günlüğüz bizde 3-4 gün boyunca 3-4 kez kakalı bez değiştirdim doktorumuza sordum sulu değilse ishal değilse herşey yolunda dedi endişe etme 💐💐
UmayDuru61 Mavi10 2720 doğdu , benden besin almayı bıraktığı için erken doğum yaptım , doktor içinde daha fazla durmasına gerek yok , dışarda olsun besin alsın demisti
Aysegullllalperen UmayDuru61 bende İstanbul , korkma hiç bu aylarda normal sonra düzene girip yavaş kilo alicak zaten
Yesodiyorlar UmayDuru61 evet erkek hiç endişelenme kaka yapmaları kilolarını hiç etkilemiyor kendine ayıracağını ayırıyor ve tamamen kilo olayının genetik olduğunu düşünüyorum bebeklerin haftada belirli kilo almaları gerekiyormuş falan ama anne babadan alıyor sağlıklı olsunlar yeter mutlulukla büyütün güzelliği 💐💐💐