Hansmomyy besafe izi comfort x3 kullanıyoruz. Adac testinden geçmiş olması en önem verdiğim husustu ve kızım ilk günden beri çok severek oturuyor. Koltuğun yüksekliği ve yatış kademeleri yeterli. Dışarıyı rahatlıkla izliyor. Emniyet kemeriyle bağlıyoruz arabamızda izofix yok maalesef. İnternetten alacaksanoz buna dikkat edin ben her arabada var sanıyordum 😃