Kedilibebekliacemi Ben varım böyle, yıllarca uğraştım. Ben böyle tıkındıktan sonra kusmak yerine günlerce yemek yemiyordum. Anorexia Nevrosa tehşisi kondu. Terapi aldım ama tekrarladı. Son yıllarda aldığım terapiler daha faydalı oldu, öz-şefkat çalışmaları yaptık, biraz daha kontrollüyüm artık.
Psikolojik tarafı bu ama bir de fiziksel tarafı var, bende kendimi yiyeceklerden aşırı mahrum bıraktığımda çok fena tetiklendiğini farkettim. Mesela aşırı sıkı bir diyet yaparsam, bazı besinleri tamamen yasaklı yaparsam, çok aç kalıp fazla hareketli bir dönem geçirirsem tıkınma atakları çok kötü bir şekilde geri geliyordu. Bunu da dengeledim, çikolata istersem gidip yiyorum, ekmek/makarna/pirinç/şeker bunları öcü gibi görmemeye çalışıyorum ve makul ölçülerde tüketiyorum gibi gibi.