Biz 12. Hafta atağına girdik galiba😓 2 ay 22 günlüğüz. Dün geceden beri huysuzuz bugün doğru düzgün uyumadık. Memede uyuyor tam dalıyor yerine bırakıyorum 5 dakika sonra uyanıyor. Kucağımda uyurken uyuyor. Ve ağlamaları arttı durup dururken ağlıyor. Gazı da arttı sanırım😞 Ne kadar sürüyor bu atak arkadaşlar? Deneyimi olan anneler🖐️