Selinada Merhaba bebegım 6 ay 17 günlük 4 aylıkken hastalandı ondan sonra hep bı hırıltı ve horlaması var doktora sordum rahatsız etmıyorsa onemlı degıl dedı daha önce yaşayan varmı bu konuda yardımcı olurmusumız