amansallagitsin Apple.com bill nedir ne oluyor. Biz bi tane tablet var apple ama esimin kredi kartindan bakarken bunu gordum surekli cekim yapmis ne olduğunu soruyorum birsey demiyor nedir tam olarak ne oluyor bilen varsa yardimci olur musunuz
isimyazmakzorunlumu amansallagitsin bende YouTube premium var onda da apple.com/bill yazıyor. Başka hangi uygulamalarda böyle yazıyor bilmiyorum sadece ona aboneyim öyle bir şey olabilir o da. Kaç tl çekiyor sizde? YouTube 45,99 mesela.
biroglanannesii1 amansallagitsin Ücretli uygulamaların ödemelerini gösteriyor Mesela Netflix YouTube AppleTv gibi Bill fatura demek
amansallagitsin biroglanannesii1 kac tane uygulamaya abone ki farkli rakamlar mevcut anlamadim. Nasil ogrenirim peki
biroglanannesii1 amansallagitsin Dur sana resim atacağım İPhone kaç kullanıyor eşiniz ben de 14 Pro Max var atacağım yerden görebilirsiniz
amansallagitsin biroglanannesii1 esim tableti var telefonu baska marka apple ile cekim gorunce aklima direk apple tableti geldi onun disinda telefondanda oluyor mu baska markadan islem
biroglanannesii1 Ayarlara giriyorsunuz eşinizin adı yazan yer var en üstte oraya basınca abonelik yazan yere basınca görünecektir
biroglanannesii1 amansallagitsin Anladım o zaman başka şeylere ödeme yapmıştır onu da maillerden görebilirsiniz ancak canım başka türlü görülmüyor diye biliyorum