Merhabalar Sevgili Annelerim ,
2,5 aylık bir kızım var. 100 ml kadar mama içtikten sonra memede emerek uyuyor ve uyurken sürekli emiyor. Acaba doymuyor mu ? Çişli kakalı bez sayımız ve kilomuz iyi. Ama doymuyor diye kafama çok takılıyor. Tecrübeli annelerimden görüş rica ediyorum ☺️