serapgs09 ben uçmadan önce kulak burun boğaz doktoruna götürdüm kontrol ettirdim. Kulaklarında iltihap falan olursa çok tehlikeliymiş ama bu her yaşta aynı sadece öyle küçük bebeklerde değil. Daha küçük oldukları için iltihap olsa anlamam diye kontrol ettirmiştim. Doktor da bana burun damlası vermişti uçağa binmeden burnuna damlat, uçaktaki klimadan dolayı kapanmasın demişti. Onun dışında zaten kalkışta inişte emzirdim bir sorun yaşamadık.