Benim kız 11 aylık , bir aya deniz sezonunu açacağız. Altına tek kullanımlık mayo bez , ve üstüne mayo mu alayım, yoksa özel sürekli kullanımlık sızdırmaz mayo külot mu alayım . Siz neler giydirdiniz giydireceksiniz? Şapka terlik sandalet önerileri de yapabilir misiniz ☺️