Kizlar 3 ay 17 gunluk bebegim var emziriyorum ayni zamanda reflusu var gunde 2 kez aptamil ar veriyodum bu ay bebelac gold aldim bide bebelac thinckener aldim ondan vermeye basladim bi aksam bi sabah ama sanki iyi gelmedi bebegime gunde 4 5 kez kakasini yapar oldu kusmalari azalmadi aptamil ar da azalmıştı kusmasi bilmiyorum daha 1 haftadir veriyorum ama sizce hangisi iyi aptamil ar mi bebelac gold mu bide icine bebelac thickener katiyorum