papatyam-34 efnan-bebe34 Eğer çalışma mecburiyetiniz yoksa çalışmayın 🙈 Daha minicik size kokunuza en çok ihtiyaç duyduğu zamanları ve bu zamanlar çok çabuk geçiyor hemen büyüyorlar bence tadını çıkarın evde bebeğiniz ile 🙈
Selamcanim efnan-bebe34 allah yardımcın olsun kardeşim. Kimse kimsenin halini bilmez. Sorsan yanlış derler. Hayat zor. Bebe olunca geçinmek daha zor. Benimde öyle bir sıkıntım olsaydı dönerdim muhtemelen. Sen kimseye sorma. Eğer ki doğru olduğunu düşünüyorsan doğrudur. Yoksa kimse istemez el kadar bebeği bırakmak.
Kuzeybabyy efnan-bebe34 doğrusu yanlışı tartışılır tabiki ama onun geleceği söz konusuysa çalışırdım 🥰
Ozhanoslem Benim bebeğim 4 aylıktı başladığımda o bile zor oldu imkanınız varsa biraz daha uzatin derim
Selamcanim Mooms Yazık kadıncağız belli çalışmak zorunda bir yanıda istemiyor. Çok zor gerçekten, düşünmesi bile zor. Yani paranın pul olduğu dönemdeyiz. Rabbim herkesin yardımcısı olsun.
Defnesa Rabbim yardımcın olsun arkadaşım keşke uzatabilsen ama uzatamazsan da öyle ya da böyle alışırsın bebeğinde sende zaten part time diyorsun kolay olur inşallah
efnan-bebe34 Yorumlar için teşekkür ederim işe başladım imkanımız var ama ekonomi çok kötü bebek emmiyor mama içiyor Rabbim rızkı veriyor ama eşimle beraber kimseye mecbur muhtaç kalmak istemiyoruz artık başladım Rabbim affetsin