Tam kriz saati sürekli ağlıyor hiç birşeyden memnun olmuyor. Meme emmek istiyor ama emdiği içinde sinirleniyor. Kesinlikle emziremiyorum ağlaya ağlaya kendini geri atıyor krize giriyor ama emmekte istiyor. Ne yapacağımı şaşırdım basına gelen var mı ? Yanlız mıyım bu konuda. En son kavga ede ede
biraz emiyor uyumak istiyor. Zorla uyutuyorum. Siz neler yapıyorsunuz bu gibi durumlarda.