Arkadaşlar merhaba. Ben doğum kilolarımı neredeyse verdim. 1 2 kilom kaldı fakat alt karın sorunum hamile kalmadan önce de vardı şuanda da var, pilatese gidiyorum çok azaldı ama hala dar bir şey giyince belli oluyor. Şunu yaptım alt karnım gitti diyen var mı?